Zdravilna moč gibanja

Zdravilna moč gibanja

  • 30.06.2020
  • "Staranje imunskega sistema je mogoče v precejšnji meri preprečiti, če ostanemo telesno dejavni. Zato odrasli, ki redno vadijo, laže premagajo novi koronavirus." Janet Lord, imunska biologinja

Vsi dobro poznamo pozitivne učinke športne rekreacije, ki so univerzalni ne glede na starost, spol in zmožnosti. Že nekaj minut vadbe pomaga k boljšem počutju, obenem pa prispeva k boljšem psihofizičnem stanju ter naravni krepitvi imunskega sistema. Svetovna zdravstvena organizacija je med drugim podala priporočila o trajanju telesne dejavnosti, ki pravijo, da za doseganja večine koristi za zdravje pri odraslih zadošča zmerna telesna dejavnost, ki traja skupaj vsaj 30 minut na dan, izvaja pa se večino dni ali vse dni v tednu. 

O pomenu in vplivu gibanja na počutje in zdravje ljudi ni potrebno posebej razpravljati, saj se pozitivnih učinkov prav dobro zavedamo. Kot navajajo v prispevku Kaj lahko storite sami?, ki so ga v Mladini objavili prejšnji teden (Mladina, 26. številka, datum izdaje 26.6.2020), je najboljše orožje v boju z novim koronavirusom poleg zaščitnih ukrepov prav krepitev obrambnih sposobnosti telesa, kar je tesno povezano prav z redno telesno dejavnostjo. 

Prispevek najdete na povezavi.